Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с антената на радиото

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с антената на радиото

    Колеги, от няколко години не ми работиха реотаните на задното стъкло. Днес реших да видя клемите за захранване. Реотаните ги проверих по рано за прекъсване, всичко по тях беше наред. Оказа се, че захранващата клема на реотаните не е свързана. Свързах я и направих проба. Реотаните тръгнаха, но когато те са включени радиото започва да бръжди. Спирам ги и всичко е О.К. Имал ли е някой подобен проблем?

  • #2
    При мен е така на едната кола и все не ми остава време да видя защо.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #3
      като начало провери за лоши маси. Тия реотани отзад могат да ти направят голяма поразия. На мен на 155 цата ми се е пръскало задно стъкло от лоша връзка
      Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
      Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
      Peugeot 508 RXH 02.2013

      Comment


      • #4
        По реотаните не съм правил нищо. Преди 4 години спряха. Как се е измъкнала тази букса не знам. Но защо се смущава радиото....Всички писти са здрави. Нагрява си равномерно навсякъде.

        Comment


        • #5
          ...
          Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 19:21.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
            Най-вероятно това бръждене на радиото се дължи на неработещ реотан. Това, че след включването на захранващата клема реотаните са заработили, не означава, че са заработили всичките. По мое мнение имаш поне един неработещ реотан.
            Не е от това. Всички работят.
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #7
              ...
              Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 16:43.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
                Само споделям личен опит. Аз например поне досега безпогрешно разбирам кога някое реотанче е прекъснало, тъй като радиото почва да бръжди при включване на отоплението на задното стъкло. Един германски електропроводящ лак, който купих от "Конрад" на ул. "Победа" за около 12-13 лева е "лекарството" ми.
                Разбира се, в случая с колегата е възможно да е и нещо друго. Затова и пиша, че по мое мнение е така, а не че задължително е така.
                Всъщност виждам, че колегата и той като нас двамата е "майничка", така че ако се окаже сдал багажа реотан, може при желание от негова страна също да пробва това поне при мен безотказно работещо "лекарство".
                .Всички писти са здрави. Нагрява си равномерно навсякъде.
                Ами сега, Ник?

                Comment


                • #9
                  ...
                  Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 16:44.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
                    Цвятко, не видя ли тази част от поста ми до Лорда:
                    Разбира се, в случая с колегата е възможно да е и нещо друго. Затова и пиша, че по мое мнение е така, а не че задължително е така....
                    Видях я, разбира се. Имате един модул в колонката вдясно отзад. Той разделя сигнала за антената от реотаните. Ориентирайте се към него и масата

                    Comment


                    • #11
                      ...
                      Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 16:44.

                      Comment


                      • #12
                        Проверката е по лесна, при запотено стъкло реотан, който не работи не изпарява влагата в неговия участък.
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • #13
                          ...
                          Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 16:44.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
                            Да, точно това е истинската проверка.
                            Донякъде известно затруднение при нея е, че през по-голямата част от годината не може да се направи при реални метереологични условия в България.
                            Може, с мултицет

                            Comment


                            • #15
                              Някъде там се получава голям пад на напрежението.Добре е да се види дали е по маса или по плюс. С един кабел, около 3-4 метра 1.5 мм2 подавай от акумулатора първо минус, а после директен плюс. Така ще се ориентираш. Възможна е още една причина. На антенния усилвател има един кондензатор около 47-56 пико фарада. Служи да раздели постоянната от променливата съставка на тока. Тоест усиленият сигнал от антената от 12 волта DC.
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment

                              Working...
                              X